UCHWAŁA Nr 223/XVIII/04

                                                RADY MIASTA ŻORY

                                                z dnia 25.03.2004r.

                   

                   

w sprawie:  zmiany uchwały Rady Miasta Żory nr 198/XV/04 w sprawie budżetu miasta
                    Żory na 2004 r.

na podstawie : art. 18 ust. 1 i 2 pkt. 4, art. 51 ust. 1 ustawy z 8 marca 1990 r.o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.), art. 110, art. 124 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 26 listopada 1998 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2003 Nr 15, poz. 148 z późn. zm.)

                                                                     RADA   MIASTA

u c h w a l a :

§ 1

Przyjąć “Program budowy kanalizacji sanitarnej i deszczowej na lata 2004 – 2008”  stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej uchwały.

§ 2

W uchwale nr 198/XV/04 z dnia 15.01.2004r. w sprawie budżetu miasta Żory na 2004 r. w § 5 wprowadzić zapis pkt 6 następującej treści: “Określa się limity wydatków na wieloletni program inwestycyjny ujęty w wykazie stanowiącym załącznik nr 1 do uchwały Nr 223/XVIII/04 Rady Miasta Żory z dnia 25.03.2004r.”.

§ 3

Anulować Uchwałę Nr 440/XXXVII/98 Rady Miejskiej w Żorach z dnia 19.06.1998r. w sprawie: wieloletniego programu gospodarki płynnymi odpadami komunalnymi na terenie gminy Żory.

§ 4

Wykonanie uchwały powierza się Prezydentowi Miasta.

§ 5

Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.

 

 

 

 

 

 

                                                                                   Załącznik Nr 1 do Uchwały Rady

                                                                                   Miasta Żory Nr 223/XVIII/04

                                                                                    z dnia 25.03.2004r.

 

 

  1. Nazwa programu: Program budowy kanalizacji sanitarnej i deszczowej
    na lata 2004-2008
  2. Cel: zrealizowanie kanalizacji rozdzielczej w całym mieście
  3. Zadania: w ujęciu tabelarycznym
  4. Koordynacja programu: Prezydent Miasta Żory
  5. Realizacja w latach 2004-2008 łączne nakłady finansowe: 116.497.900,00 zł
  6. Wydatki w roku budżetowym:

2004  -       624.000,00 zł

2005 -   16.831.500,00 zł

2006 -   26.026.900,00 zł